BARA DU ÄR VÄRD ORDET PERFEKT!

jag spyyyyyyyyyr , dööööör ! jag pallar inte juu. jag orkar inte blogga. de är inte kul längre , eller har jag inte tid . men jag har ingen annanstans att skriva eller ngt. allting är baaaara konstigt. jag vill inte , jo jag vill . jag vill va singel , men neeeej inte när jag tycker om han så. jag bara önskar! hur fan ska jag få det att funka ? jag vågar inte säga ngt för de förstör jag väl det lilla vi har kvar ?!?!?!??!? men han är sååå perfekt, han är bäst, bara så jävla bra! men hur fan gör man ? allting är bara på fylla . jag pallar inte det mer . och så i nyktert är det inget, då är det annan bruuuud !  ! ! ! !  så jävla trött på skitet .

och sen de jävla puckot är bara kooonstig. fattar inte ajg ville. men de är nog dags och skita i de nu innan ngt blir värrre . han betyder lättt inte som andra mannen men va fan. han är ändå ngt, jag bryr mig om han , jag har kuuul med er och ni är myyyycket snälla mot mig , mer än någon annan tror juuu !! ! men nu har duc gjort klart för mig det aldrig skulle bli ngt, det visste jag väl egentligen men jag ville inte höra det från dig.  vi får seeee hur allt blir nu , jag pallar fan inte skitet!!!!

nu blir det jobb. och de suger minst lika mycket...............................PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0