barcelona, españa - myy love!

kärlek kärlek kärlek.

vet inte varför egentligen men fan vad jag har tänkt mkt på den staden på senaste. kanske för jag hittade jobb där? antagligen. jag bara älskar va där. två gånger har jag varit där och det är bara kärlek. jag skulle vilja jobba nattklubb där, eller på ngt av dem små söta strandhaken. shit i love. ja vi får väl se va som händer. blir inte än på ett tag ändå ju så.




jag har ju mitt jobb på bånken nuuu :) det älskar jag också. jag älskar stå bakom baren. det är så jävla skoj. och jag älskar människorna som jobbar där, vi har så jävla skoj ! :)

och sjuk är jag nu.

jag orkar inte. tänk om jag har lunginflammation. jag kan inte andas ordentligen och hostar losss! palla. så får se hure blir med jobbet imorgon. hoppas kanske någon kan ta det! dock behöver jag cashen nu. men ja , vi får se!



puerto rico i mars och så har jag ju miami i september också! :D gud som jag längtar. sol sol sol, det är där jag ska vara. jag ska inte va i något kallt tråkigt sverige!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0