ullared! ungefär aldrig mer...

fy faaan för folk. dumma jävla människor som bara är i vägen , stannar med sina jävla vagnar mitt i vägen . man blir fan trött. så det var nog sista gången jag va där igår.. och klläder kan man ju glömma att köpa där. jag fick med mig tre byxor och en tshirt hem. och sen massa andra skitsaker, parfym, nagellack, väskor, filmer och mobilskal. det blir sånt man köper där,  men det är rätt najs ändå! men knappt värt de. menmen .

OCH  VI HANN MED ATT SE MATCHEN IGÅR, KIK-KHK SÅÅÅÅÅ NAJS 3-0 :D SERIELEDARE !

så igååår när jag o syster kolla filmer ringde totte. OCH YES , JAG FICK JOBBET :D bartender/servitris :D så ska dit nu snart idag och skriva papper och lite sånt :):) faaaan så jäkla najs. sen blir det upp på jobbet och försöka få ihop mina båda schema på bästa sätt. sen är de bara sätta igång och jobba ;D

i eftermiddag kommer rebecka och hennes kompis. dem ska sova här, och med oss till LADY GAGA imorgon :D såååå jävla najs kommer det bli ;););)

men nu ska jag göra mig klar och sen bort till banken :)
PUSSBABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0