lose yourself

jag har jobbat jobbat jobbat. jobbat måndag till söndag och jag jobbar mån o tis ledig ons och sen jobb tors fre och lör nästa vecka också. jag dör nästan. men som sagt, den blir ju en riktigt feeeet lön sen :D och jag vill sååå gärna flytta nu ! jag vill ha lägenheten.

men denna helgen har varit ball fan. jobbade till 23 i fredags och sen mötte paulina så drog vi till depå. cplång kö och kallt helvete, men vi kom in iaf :) träffade massa folk och hällde i oss vodka/redbull. drog senare på efterfest med johan och några andra bästa människor ;) hhahah! somna nog 8-9, jag vet inte. minns inte såå mkt ;) hahah! drog hem vid 11-12 och sov lite innan jag gjorde vid mig innan vi skulle upp till farfar.

började jobba 21 igår sen. sjuuukt kul va de i baren :D så jävla skoj, och jag är så sjukt glad för de. när vi slutat drgo vi alla till bajonetten och skulle käka. det gick ju som det gjorde. fan sjukt. så vi åt hälften av vår mat innan vi snabbt fick dra där ifrån. hem och somnade sen.

upp idag vid halv ett och sen jobbade 13.30-19. så nu är jag bara så laaaagom trött och vill bara sova. så snart blir de film o bara somna in...

stör mig loss på folk som öppnar käften bara. fan har du med de o göra. varför snackar du om mig o de med han!?!?!?!?!?!?!?!? pallla...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0