för hon är snyggast i världen!!!!!!!!!!!!!!!

jaaaa, hon är fan snyggaste! nu önskar jag att jag var kvar i london. hon var ju ute i white city, westfield igår och tände julbelysningarna. fan fan. jag hade verkligen velat se henne! hon är stor. jag vill ha henne o lil wayne på min arm(A) och nu är mitt hår nästan rött som hennes ;) bara nästan :P hahah! menmen..

har bbara färgat massa hår idag. färga mitt igår men så blev det inte bra, så avfärga det idag och sen färga de igen :P så nu älskar jag det ;D rött rött rött ! love.

sitter här med cider nu och ska bli full! jag är trött på allt, men denna helgen ska bara bli sååå grym! den som förstör dör ;) fest idag, fest imorgon, och på söndag är det sista omgången i allsvenskan. får vi se om vi får vårt guld. kärlek!

jag har sökt fler jobb idag också. ett som bartender i sälen, HC. och ett som bartender i tyvärr malmö. men jag behöööver ett jobb nu som fan! så nu har jag tre chanser att få nytt jobb. helsingborg, malmö eller sälen! sälen hade varit sååv grymt, få åka lite skidor och lära mig snowboard. älskar!

nuuuu ska jag fixa mitt hår och sminka mig!!!! PUSS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0