don't forget to remember me

iiihhh, jag är glad :D allt känns bra . var på banken idag 19-20.30 och blev visad några drinkar av totte :) så vi alla gör likadant . var nervös innan men när jag väl är där känns det skitbra . alla är asschyssta och det är fett chill :) så det känns så jävla bra nu. jobb där fre/servering och lör/baren. och sen i december jobbar jag typ tors-lör varje helg. skulle få schema på fredag :)

och jag är så sjukt sugen på flytta hemifrån . men ska kolla mina löner sen och se hur mycket jag kommer få och se hur jag hade klarat det :) de hade varit så jävla najs fan! så det är mitt nästa mål :) för nu har jag ju ett riktigt jobb jag vill ha så nu ska jag stanna i kstad.

så inga fler utlandsflyttplaner för mig :P det känns lite sorgligt, jag trodde ju verkligen det var jag, så mitt hjärta är lite krossat nu när det inte blir så, blir så himla avundsjuk när jag läser om alla andra som flyttar utomlands något år sådär! jag vill ju så gärna bo i värmen men jag har väl kommit fram till att det inte är det jag egentligen vill när jag väl försöker. har ju gjort ett antal försök i mina dar :P haha! men nu blir det kristianstad och egen lägenhet :) that's the plan! så jag får nöja mig med semester till värmen istället :)


dem är bäst bäst bäst, snyggast, jag är kär. i love you. jag vill ha er på min arm. LOVE!!!


NU SKA JAG SNART LÄGGA MIG, SE FILM TYP! JOBB MASSA DENNA VECKAN, ONS TORS BRÖDIS, FRE LÖR BANKEN, OCH SÖN BRÖDIS :) MEN JAG GILLAR DET. BARA BÖRJA SPARA TILL LÄGENHET OCH MIAMI NU! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0