born this way, so happy i could die

yeeeeeeah ! lady gaga i fredags va gryyyyymmmmme :D så jävla ball o se henne. sjukt bra, alla låtar är så grymma. hon va bara king :D så det va värt det som fan! dock har jag lite ångest för att inte sälja min biljett utanför, man kunde fan få mycket för den , men ändåå :P men nu är det som det är ;D

dock sket sig allt när det var slut. konserten va ju i sketna malmö. så när vi kom ut och skulle ta bussen till centralen, stod där tre jävla bussar. dem hade inte satt in en enda extra buss. hur fan tänkte dem typ 15000 pers skulle ta sig därifrån!?!?!?!?!!? IDIOOOOOOTER LOSSSS! SÅ JÄVLA ARGA VA VI , SKÄLLDE UT VARENDA TAXICHAFFÖR OCKSÅ FÖR DEM VA PITT I HUVUDET. ingen kunde ringa dit fler taxi , och vi ringde alla nummer ingen svara! tillslut dela vi på oss, tog en bokad taxi och tvinga han köra oss! kom till stationen och höll på missa tåget. mamma maria frida rebecca och andreas missa det, men jag paulina och sofie hann med för vi sprang satan!

så när vi kom hem gick vi till depå och festa lite :P träfffade fina folk och så :) sen gick vi hem, jag va nervös för att dem andra skulle va arga för vi hann med tåget. och jag hade mammas o fridas tågbiljett också :P men när jag o paulina står utanför lägenheten o snackar så kommer dem andra fyra. dem kom alltså hem två timmar efter oss :P heeelt sjukt! så nu är jag ännnu mer hatisk mot den där malmöstad, sveriges bästa stad som det stod på taxibilarna - IN MY ASSS!

igår blev det sen kalas hos mina kusiner och sen på kvällen kom familjen berggren hit på middag. så allt va bara chill. skulle träffat två grabbar, men inget blev som de skulle...... :( jaaajaajajj!!!

nu har jag precis gått upp, vid tre ska vi till tyringe och kolla på johan när han sätter igång med hockey igen :D:D:D såååå skoj!!!











LADY GAGA, 19/11 2010 - MALMÖ ARENA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0