bånken pub & resturang ;)

yeeees, där jobba jag i baren inatt :) såååå jävla skoj va det och jag tycker det gick bra faktiskt :) så totte skulle höra av sig efter helgen om jag får det eller ej :) hoppas på det bästa!

så igår gick jag upp 06 och öppna brödboden, jobba till 12. hem o sova. gjorde vid mig och sen jobb på banken 17-04 ;) så kunde jag såklart inte sova när jag kom hem , helt sjukt. fast jag varit upp i nästan 23 timmar. upp vid tolv idag och tog bussen till farfar vid halv ett med syster. åt mat där. sen körde magnus oss hem så somna vi i soffan. nu kolllar jag lite halvt på inter-milan. orkar inte blogga. så snart blir det nog vänner o sova. så sinnes trött. 

miss you, more or less.
BYEBYE, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0