when i'm gone

sååjaaa då var denna dagen äntligen här :D längtat i evigheter nu ju och det kommer bli så jävla kul. nu är jag dock skadat trött :o men ändå lite bra för då kan jag sova på tåg och buss antagligen, så går tiden lite snabbare! och som jag sa igår, fan bomba mig med sms för jag lär ha trist. mellan typ 09-16 ;) då blir jag glad på er :) så va nu snälla och underhåll mig, en liten stund iallafall ;P

nu ska jag bara fixa mitt hår och sen packa ner det sista och vid ca 06.10 kommer morfar och kör mig till stan där jag ska inom och hämta mat och dricka hos mamma och sen bort till stationen där jag ska ta tåget till helsingborg och bussen som sedan tar mig till oslo :D hemma igen på måndagmorgon, så yeah vi hörs då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0