det snurrar i min skalle

igår var det fest igen ja :D och jag stod för förfest :P haha, kvällen började med att sofie kom hit vid halv åtta och fixa sista sminket typ. och sen vid åtta kom hägglund, therese och hennes polare :) sen började resten av folket komma :) så var festen igång ;) och kära monkey kom också och joina :D trevligt trevligt trevligt :) allt var bara skitkul och sen kom lite folk till och sen stack några till bussen men då va vi kvar ett tag till. och sen körde basse oss in till stan. så gick vi bort till tbaren och stod i kö länge tror jag. haha lite minnesluckor här och där ;) väl inne iaf träffa jag och paulina massa folk och dansa och snackade med folket ;) det var rätt kul, men inte allt för roligt så vi stack rätt tidigt hem. och jag decka dirket i sängen då.

idag vakna jag tidigt och kunde fan inte sova mer för jag var för bakis :/ det sög. så jag gick upp och började städa som fan. med hög musik så gick det rätt bra, haha. och nu är jag klar med det, så ska försöka äta tror jag och sen ta itu med mitt liv asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0