Hot mask ;)

haha, nu sitter jag med massa ansiktsmaskklet i ansiktet :P Jag måste förbereda mig inför morgondagen :) Jag ska göra så mycket jag hinner klart idag så kan jag sova länge imorgon ;) haha. jag funderar på att färga håret? jag vill fan bli ljushårigare, men om det inte blir bra så måste jag färga över och då behöver jag ju mer färg och det kostar pengar och jag mååååååste spara.....

jag har sjukt med saker jag ska spara till, kolla, barskolan, resa med tjejerna/paulina, med spanska gruppen och resan till porjektarbetet. och fråga fan inte hur jag ska klara det :/ :(

men ja, vi får se hur det blir. nu ska jag skölja ansiktet, vi hörs sen. ska nog träffa paulina ikväll :)

Kommentarer
Postat av: MYRAN :)

vad skulle du köpa då ? :) Yes, jag ringer dig :)

2008-08-07 @ 19:25:37
URL: http://fixfax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0